Sally har feber ;/
Publicerat den

Ja, som rubriken lyder så bjöd sally upp till feber igår på hennes pappas födelsedag 🎂 
Hon har legat mellan 39 - 39.9° hela dagen igår. 
Dock lugnt i natt när hon inte haft feber alls. 
Men när vi klev upp visade tempen igen 38° så Alvedon fick hon innan det skulle blivit värre.

Så vi får se om det är 3 dagars febern som spökar hos oss. (Jag hoppas nästan det)
Hellre nu än till påsk eller i juni.

Annars så har natten verkligen inte varit bra :( 
Sally somnade vid 8 men vaknade och gormade fram till dess att vi la oss med henne. Och då började allt.
Vaknade och var så ledsen, svårt att få henne lugn, osv. Lilla hjärtat ♡ 

Jag är så trött idag. 😪😴
Men jag ska snart lägga henne igen för en vila och då ska jag sova själv innan jag ska på lunch med Therese. 

Sen att Pär kom hem igår Från jobbet med ont i ryggen igen är ju inte heller roligt. 
Jag får hoppas att mina älsklingar kryar på sig snart! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?