mitten av veckan.
Publicerat den

Onsdag och regnet bara öser ner ☔ jag själv tycker att det är ganska skönt, det är svalt och jag slipper gå åt av att resa mig upp ur soffan.
(Haha)

Natten har varit sjukt .. skum.
vi gick och la oss vid 12, som vanligt.
Och jag har inte somnat än. Jag är så sjukt trött i huvudet men ögonen vill verkligen inte sova så det är ingen idé att försöka ens.
Jag tror dock att det blir en tidig kväll för denna fröken. 

Annars så har ju jag tippat på att grodan 🐸 ♡ ska kika ut imorgon men ännu så verkar det lönlöst och inga större känningar annat än lite foglossning och förvärkar som kommer och går.
(Inga starka och absolut inte regelbundna)

Jag har dock egentligen ställt in mig på att gå över tiden så jag känner inte precis någon stress egentligen heller, grodan 🐸 ♡ kommer när den känner för det,  visst är det tungt och jag vill att den ska komma nu. Så att man får se vilken stjärna som vuxit i magen under all denna tid. Men jag hinner mysa och hinner nog ge all min kärlek till den ändå. Finaste du ♡ 

Annars så är det dop/bröllop som står på agendan i helgen och jag ser så mycket fram emot det. Jag kommer dock att klä mig i de enda fina kläderna som jag har och de är svarta. Men jag får väl piffa upp naglar och smink så att jag blir lite färgglad. 💑🏩







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?