Lilla grodan 🐾 ♡ har hicka.
Publicerat den

Ja som rubriken lyder sĂ„ har grodan Ă„kt pĂ„ hicka i mammans mage. 
Det Ă€r en skum kĂ€nsla. 

Idag har vi varit till stugan #forsbackaparadis en svĂ€ng och hĂ€lsat pĂ„. Hundarna har fĂ„tt leka med lilla wilde. 
sĂ„ sjukt söt hund. Man vill ju bara dö. đŸ˜đŸ¶

Efter det sĂ„ har vi kĂ€kat grillat till middag, Mjukglass, haft grannen pĂ„ besök, roadtrip & slappande i soffan. SĂ„ skönt. Och nu Ă€r jag trött. Men ska försöka att hĂ„lla mig vaken ett tag till i alla fall. 

Annars sĂ„ hĂ€nder det inte mycket hĂ€r. Dagarna gĂ„r och jag kĂ€mpar pĂ„. 
Vecka 35 Ă€r vi inne i nu och det Ă€r sĂ„ skönt att vi snart fĂ„r trĂ€ffa lilla krabaten och verkligen fĂ„ bli en familj ♡ 
mĂ€nniskor kan prata om kĂ€rlek och kĂ€nslor. 
Men jag börjar faktiskt förstĂ„ att det Ă€r nu snart livet börjar. Med den Ă€kta kĂ€rleken och meningen. ♡ 
en av de fÄ bilderna som Àr tagen pÄ magen.
(Tack och lov) ✔ 
men roligt att ha kvar sĂ€kert. Jag har börjat att fundera om jag kanske Ă€ndĂ„ ska göra en liten fofoto-shoot sĂ„ att man fĂ„r nĂ„gra fina bilder. 
Men vi fĂ„r vĂ€l se. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?