Mannen 37 år.
Publicerat den

Igår så blev min bättre halva hela 37 år. 🎈
Grattis världens finaste.
ILY ♡ 

Vi firade dagen i vidsel med att äta ravigotti och sedan tårta & cheesecake 🍰
Han fick paket och vi surrade innan vi skiljdes åt och han åkte till stugan med hundarna & jag åkte hem och var med Pyra.

Jag passade på att städa & baka lite så att man har nått att bjuda på nu när min familj kommer och grattar mannen idag. 
Så idag bjuds det på
- cheesecake m. Krossad choklad.
- bullar
- hallongrottor 
- chokladbollar 
- sockerkaka
- fingrar
- dumlekakor 

Heja mig 👌👍
Jag har dock kommit in i någon skum sov-rutin där jag bara sover ca. 6h/dygn ;o men jag måste säga att det är skönt att jag börjat att få mer vakentid med livet. Och speciellt nu när solen kommer fram och det har börjat gå mot vår. 

Jag har käkat tacos till frukost idag (kl. o7.oo) det satt som en smäck i kistan ;) 
Och doftljus är tända. Så nu kan dagen bara bli fantastisk. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?