Mamman är trött.
Publicerat den

Ja, som rubriken lyder så är jag trött. 
Lilla grodan 🐸 har beslutat sig för att ändra sina tider att vara vaken på, och lever om hela nätterna och till ca. o7.oo. 
Det är tur att grodan 🐸 ♡  är så efterlängtad och redan så älskad, annars hade man ju bara velat gråta. 

Förkylningen som jag har gått och burit på i garanterat 2 månader har (äntligen) slagit ut och jag känner att jag lever. Men bättre det så att man kan bli frisk sen. 
Rösten har då äntligen kommit tillbaka så nu är det inte en lugn stund för mannen. 
Haha! 

Annars så startar vi idag (efter jag har sovit lite) med att börja förbereda till påsken. Det ska bakas bröd & bullar. 
Mer fika när denna fröken fyller år på söndag (yeey!) Det ska göras en pannkaka & kanske nått annat så att man har med mat. Samt kött som ska läggas i marinad. 
Plus att jag ska läsa en bok så att jag kan lämna in svenska uppgiften. 
Och bli frisk på det. Vem säger att man har tid att vila? Ha-ha. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?