länge sedan sist.
Publicerat den

Men det är så sjukt tråkigt att uppd. Från mobilen när jag inte kan sätta in bilder. :/ 

Idag har det inte hänt mycket,  mannen har varit till stan och inhandlat mig en fatboy i födelsedagspresent (för tidigt) och ingen är lyckligare än mig. ♡ 

Sen har min mor och bror varit här och hälsat på, och då bjöd vi på lunch, mannens favorit. 
Burgare. Inte min men det gick att äta. 

Nu är mannen på byn och dricker öl med Wikström och jag väntar han inte än på någon timma. Men jag har städat huset och nu är det så fint och luktar så gott. Yummie. 
Jag ska ta och sätta på nya beck på datorn och slappa i soffan (läs: sova) ✔ 

Annars är det livat i magen med lilla grodan 🐸  som nu sparkar och har disco flera gånger per dag. Och det blir bara mysigare och mysigare :) ♡ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?