Just nu är 99 mitt favoritnummer ☆
Publicerat den

Ja idag har jag varit hurtig. 
Jag var och veckohandlade vad halv nio i morse, vi käkade lyx-frulle som alltid på helgen.
(Baguetter,  bacon, ägg, gurka, sallad, ost, 
skinka, paprika, Purjolök,  oboy

Sedan har vi sett farmen, jag har duschat kisse som inte blev speciellt nöjd, men jag blev det och nu är hon så snygg igen. 
Vi har även sett lite skidor och jag har vikt tvätt.

Självklart är middagen redan planerad och idag blir det lasagne. Så sjukt gott. 
Jag hoppas ju självklart att den blir lyckad och att man slipper skämmas. 

Annars så har helgen bara försvunnit i ett nafs och det har varit så skönt. 
Mannen körde skoter igår på dagen och jag slappade. Sen kom han hem, vi gjorde oss klara och sedan åkte vi på byn där vi spenderade ett tag. 

I veckan har jag inte mycket planerat men det är skönt det också. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?