onsdag.
Publicerat den

Nu har jag äntligen kunnat ta fram kläderna från då jag var liten och se vad lilla Sally skulle kunna passa i. Rosa, klänningar & mycket annat.
Så mysigt. Jag längtar tills maskinen är klar, och torktumlaren så ska hon få pröva att ha på sig nått. ♡ 
jag kommer nog att dö "söt-döden". 😍

Imorgon är det dax för att göra ultraljudet på hennes ens höft, eftersom att de kände en liten avvikelse där. Jag är så nervös att jag håller på att dö. 😨 Men det kommer att gå bra. 
Även om hon då skulle få en skena så må de bara,  bara hon blir bra sedan så.
Men vi håller tummarna på att hon ska slippa det och att det är normalt nu. 👍👌
annars så ska jag strax börja med middagen.
kotletter blir det idag. 
Åh, så sjukt gott. Jag längtar redan.
Med ris. & sallad.

Annars så har min vän petra varit här idag med lilla Olivia ☆ söt-himla-unge.
Sally fick en sån fin body typ. Och ett kort.
tack fina du, ♡ 




Saga

Hoppas höften ser bra ut! Jag föddes med höftfel och det går det också :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?