en helg. Flera bilder.
Publicerat den

I helgen var det dop/bröllop som stod på schemat. Ett vackert sådant och jag är så himla glad att vi blev bjudna och fick spendera denna dag med de lyckliga. 
vackraste brudparet. ♡ 

På dagen på lördagen så åkte vi till mamma & pappa med hundarna samt att vi firade mamma för Mors dag. Vi var inne i stan och käkade lunch, köpte lite smått & gott och jag fick dessa tre kärlekar av min mor.
snabbt torkande och de ska vara hållbara länge på naglarna så jag hoppas att det stämmer. För i sommar så kommer man nog absolut inte att prioritera att måla naglarna. ;) 
och en selfie ; ) 

I söndags var vi till vidsel och firade mannens mamma på hennes Mors dag. Och där blev det mat & fika och bara trevligt surr. 
Jag är så glad att hans familj är så fin, och att jag får vara en del av den. 
annars har vi bara sovit. För jag är så sjukt trött hela tiden. Inte roligt alls. Men det kanske är så det ska vara innan grodan 🐸 ♡ ska titta ut och man ska orka med dessa vakna nätter och mindre sömn. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?