- 13 kg (!!)
Publicerat den

På riktigt, varför kan man inte gå ner lika snabbt i vikt när man inte varit gravid? 
Herregud.

Jag är dock tacksam över att jag ändå nått en milstolpe i vikten neråt.
(Heja mig 👌)
Jag har "bara" 5 kvar. Men jag är nöjd som satan om jag klarar 3 av dem innan jul. Så det är det som jag kämpar för.
Och det är ca. 14 kg.

Jag bantar absolut inte nått just nu, jag äter vanlig mat, tills jag blir mätt.
Dock så verkar jag inte behöva lika stora portioner nu som jag behövde innan jag ens blev gravid, så jag ska verkligen försöka att hålla i dessa mindre portioner och inte töja ut magsäcken igen. 

Men jag har inte ätit något socker på en vecka idag, ingen läsk (med socker) utom zero & loka.
Men inget fika, glass, godis osv. Och jag är inte ens sugen, herregud kanske jag har sådan tur att jag har förätit mig under dessa 9 månader med Sally i magen.
för jag vill verkligen inte veta hur mycket jag stoppat i mig. Och inte Heller hur mycket pengar som jag har lagt ut. 
Jag skulle typ kunna köpa mig en helt ny garderob. 😂 
jag älskar dock att jag åter igen har börjat att gilla dessa. ♡ under graviditeten så smakade dessa verkligen inte bra och jag har saknat dem.
perfekt storlek till frukost, man klarar sig länge och de är inte så sjukligt onyttiga.

Men men, jag kommer att uppd. Om mitt mål och min resa neråt lite då & då.
men jag har som sagt inte tänkt rå-banta eller nått sådant, är jag sugen på godis en dag så självklart kommer jag att äta det, osv.
Samt nu i helgen  så kanske det slinker ner en bit eller två ;) 

Men jag vill så gärna komma igång med promenaderna, men jag känner att hela min kropp inte riktigt har "helat" sig ännu och jag får ont/öm när jag står eller går lite för mycket. 
Så jag måste vänta med dessa innan jag kan ta Sally på längre promenader. Men jag hinner.
jag har ju hela livet på mig ♡ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?