svar på fråga,
Publicerat den

Jag har fått frågan vad jag äter på dagarna nu och hur jag ska gå tillväga för att nå mitt mål med kroppen & knoppen. 

En vanlig dag så ser mitt intag av mat ut på ett ungefär såhär

🔹När jag ammat/gett ersättning på morgonen 
(Ca. 7-9) så dricker jag ett glas med yoghurt.
(2 dl)
🔹sen när vi vaknat (och gett mat igen) vid 11, så käkar jag två ägg eller en macka med ost & gurka.
🔹vid 13-14 så käkar jag lunch och det blir maten från middagen kvällen innan. 
🔹middag vid halv 5.
🔹1 frukt på kvällen (alltid en nektarin)

Och om jag är hungrig eller sugen däremellan så käkar jag antingen en frukt eller en kvarg.

Jag äter helt vanlig mat, kolhydrater & protein. Men jag äter mindre portioner och jag försöker att tänka mig för.
Men det är ingen socker fri yoghurt utan jag äter vanlig. Osv.

men jag äter inget socker annars. 
Inte godis, chips, glass, läsk osv. Dels för att jag inte är sugen alls på nått sådant för tillfället. Men även för att kroppen inte behöver det heller. Så jag hoppas att det suget inte kommer att komma tillbaka. 

Men är jag sugen på nått gott på kvällen att mumsa på till en film så blir det popcorn 
(olja & smör) Samt dipp, morötter osv.

Och för att gå ner i vikt. 
Jag har stått stilla nu på vågen i lite mer än en vecka, så har jag satt som mål att gå ner mina 3 kilo (till första målet) innan mannens semester är slut. Och den börjar på fredag så jag har 4 veckor på mig.

Jag ska bara motionerna med vagnen i sommar och tänka mig för så hoppas jag att det kommer att lyckats. :) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?