Igår var jag ute med vagnen ..
Publicerat den

För första gången på en prommis. 
Det gick så bra så, hon var snäll och sov tills vi kom hem. Och det var så skönt. 
Så när vi hade klivit upp imorse, gett mat, bytt blöja & satt på kläder (samt ätit frulle själv) så begav vi oss ut på en vagn-prommis idag också. 

Och idag så mätte vi sträckan, den är 1.8 km.
Det är inte långt, jag vet. Men det är en början. Och om jag går den varje dag så kan jag så småningom utöka den mer & mer.
målet är så klart att gå till utkiket inom en snar framtid.

Men det är inte bara mamman som måste träna upp sitt flås, även hundarna 🐶🐕 
så jag kan ändå inte börja tok-motionera långa sträckor för att de orkar inte Heller. 
men Elly ♡ var så duktig att gå brevid vagnen.
så som jag hade gruvat mig för detta.
ikväll ska jag testa med morris.
och går det lika bra med honom så ska båda få följa imorgon  på prommisen :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?