6 hekto.
Publicerat den

Ja, det har absolut skitit sig med både motion & mat den senaste 1.5 veckan.
Men ändå så har jag lyckats att tappa litegrann i vikt. 👍👌 
jag har nu endast 6 hekto kvar att bli av med innan mannens semester är slut.
Och det är två veckor kvar, det bör jag klara. 

Och jag har ju lyckats att förlora vikt även om jag har fått det som är så underbart som kvinna .. mens.
Jag hatar det och jag hoppas att det är över snart. För jag blir bara så äcklad.
fy fy.
men snart så får jag käka mina p-piller igen. 
Så-som-jag-längtar. 

Annars så har det smugit in både en godis & två under tiden som jag har tjej-veckan. 
Även lite chips & läsk.  
Men så snabbt detta är över så ska det inte bli sådant nått mer.
Då är det samma som innan.
endast popcorn och vatten ;) 😂 
och dipp.
och morötter.

Sen när mannens semester är över så blir det självklart andra bullar också.
Det är så svårt att få någon rutin när han är hemma och ledig. 
Man vill hitta på så mycket som möjligt och bara mysa med Sally ♡ 

Men snart så blir det prommis varje dag med hundarna & minst 3 mål mat om dagen.
Och jag måste säga att jag längtar faktiskt väldigt mycket efter det. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?