5 JULI
Publicerat den

Kväll, och dagen har gått så snabbt.
Jag sov till nio, klev upp. 
Myste med Sally, Peter & min bror kom förbi. 
Fikade, myste med lill-gumman & även emma & mamma & pappa kom också. ♡ 

Sen så hade jag så ont i huvudet, tror att det beror på att jag sover så hårt när jag sover och när jag är upp på nätterna så blir sömnen störd och då får jag ont i huvudet.
Så jag gick och la mig vid 15, sov till 18.
vi lagade tacos, mannen åkte och fiskade & jag och Frida gick på en prommis.

Hela 8 km har jag ändå tagit mig denna vecka, och premiären till utkiket detta år är gjord nu, så nu vet jag att jag orkar gå dit, och att det är mycket mygg. 
Check, dock inte sista gången utan ska försöka mig dit i alla fall 2 gånger denna vecka som kommer.

Jag måste komma i form, för jag vägde mig idag och formen står stilla. Eller i alla fall vågen.
och jag som ska ner minst 18 kg till så är det bara att börja nu. 👇 👊
plus att jag måste bli bättre på att äta 
frukost,  lunch & middag nu också. 
Det blir så stört när mannen har semester.
Men jag måste måste måste få en rutin. 👈

Annars så har denna helg gått så sjukt snabbt, i fredags blev det knalledagen, hittade en sån söt klänning & solhatt till gumman, samt en burgare till mamman.
Efter det åkte vi hem, och då började livet ..
Sallan-brallan skrek i ett. Hon hade magknip, jag hade ju käkat vindruvor och det var inte bra för henne. Hon skrek till 12, då åkte vi med bilen och hon somnade .. tills vi kom hem, då fortsatte hon. Till 3. Då däckade hon.
Stackars liten 😢 mamma hjärtat blödde.

Lördag så sov jag till 12.
(Med undantag för matning så klart!!) 
Klev upp, storstädade huset, käkade på tresco, och sen åkte familjen på en roadtrip, björkberg, harads & stugan en sväng sedan hem.
Jag kom i säng vid 3, 
Sov till nio och sedan vet ni ju redan resten från början ☝







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?