inspo av minna, mĂ„l 2o15 đŸ’«
Publicerat den

- fortsÀttning pÄ min trÀning med en massa kondition samt trÀning för armarna (mÄste bli starkare). Detta med start frÄn imorgon nÀr jag ska göra entré pÄ gymmet. Dock inget att gÄ ner i vikt eller sÄ, bara motion och göra annat.

- lĂ€mna saker och ting bakom mig som jag inte mĂ„r bra av att Ă€lta och som inte blir bĂ€ttre av det. Det börjar en ny era i mitt liv nu, och jag Ă€r en bra bit pĂ„ vĂ€gen. 

- fortsĂ€tta att fixa och dona i stugan sĂ„ att den Ă€ven blir fĂ€rdig för att kunna brukas pĂ„ vintern. Jag har saknat den nu i flera mĂ„nader och jag kommer att sakna den i minst 3 till. Men till pĂ„sk sĂ„. 

- aktivera hundarna mer,  slĂ€ppa dem lösa, lek ute och sĂ„ klart promenader. Jag mĂ„ste bli bĂ€ttre pĂ„ det. Även lĂ€ra Elly att inte vara i sĂ€ngen. Det Ă€r viktigt.

- hÄlla bÀttre i pengar och förhoppningsvis jobba lite (mycket) inom en snar framtid. Det kÀnns som ett verkligt prio och jag vill inget hellre. Bara denna förbannade trötthet vill ge sig.

- lĂ€ra mig sticka/virka. NĂ„tt som jag verkligen vill lĂ€ra mig och det kan vara bra med ett handarbete nĂ€r jag Ă€ndĂ„ ska sluta att röka. 




Linnea

De dÀr med lÀra dej sticka, de Àr jÀvligt bra! De Àr bra terapi eller nÀr man sitter och ser pÄ tv. Eller fryser om fötterna ;) kan jag sÄ kan du ocksÄ! :D

Svar: Haha, ja jag ska försöka i alla fall :)
Hilda Forsberg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?