måndag måndag
Publicerat den

Sitter nu åter igen på skolan och ska snart ha lektion.
Matte B - here I Come! 
Ska bli väldigt underhållande att se hur detta ska gå, jag är sämst på matte men jag måste i alla fall försöka. Jag hoppas att jag kommer att klara den så småningom i alla fall.

Annars så ska jag bara hem sen när jag slutar om 1 timma, ge hundarna mat, skotta undan lite, och sedan hosta ihjäl mig. 
Jag blir bara mer och mer förkyld.
Sjukt. Men det beror nog på att min kroppstemperatur är lite skum för tillfället. 
Men det går ju över det också. 
Så småningom.

Annars i helgen är det marknad i Jokkmokk. 
Förra året var det så trevligt, och tack ska linnea ha som körde oss hela dagen då. 
Men det var ändå en fruktansvärt sorglig dag.
Snart är det 1 år sedan sanna lämnade oss ♡ 
Det har gått så himla fort.
Men ändå så himla långsamt.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?