oj oj, som vanligt ett inlägg om sallan
Publicerat den

Sallan-brallan växer så det knakar.
Och jag kan inte med ord beskriva kärleken som jag känner för henne. Hon är fantastisk. ♡ 

Mannens semester är (äntligen!) Slut och nu kan man börja införskaffa sig en vardag. Så himla skönt. Dock så började första dagen mindre bra, med en huvudvärk från helvetet. Och självfallet så har man ju inte någon Alvedon hemma alls.
Men det gick det också. 

Hon sover så bra på nätterna nu, mat 1 gång och sover till sju-nio. Beroende på.
Inatt så vaknade hon iofs kl. 4 efter matningen och var så glad & pratig. Tur att hon är söt.
Men hon somnade om, vaknade 8 & nu sover hon igen. 

Jag tror dock inte att det blir så länge, men jag är nöjd bara jag får käka upp min frukost 😂 
Sen idag ska vi dammsuga, Sallan-brallan ska få åka i bärsele och jag ska bränna på fläsket.
Kanske man hinner med att skura också. 

Ja hör hur hon knorrar nu i sovrummet, så jag måste skynda att käka!  
Adjö!  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?