dag 1
Publicerat den

Ja, förra veckan så hade jag inte så mycket disciplin som jag trodde. (Dock så åt jag ändå bara gotta 1 dag. Men jag drack läsk betydligt mer.) Men nya tag idag. 

Nu är dopet bokat, och tills dess ska jag ha hunnit gå ner 4 kg. Det är målet. Men jag hoppas på mer. Och det är ca. 8 veckor från igår.
Så jag får ha det som en morot. 🍏🍍🍉

Frukosten i veckan kommer att bestå av: 
1.5-2 dl yoghurt & 1 ägg.
(Samma varje dag)

Samt att jag SKA ut med vagnen varje dag, och jag tror att det blir lättast att göra det efter frukost. Så jag ska gå på förmiddagen.
Hur långt jag går är inte prio i veckan eller nästa, utan jag känner mig själv, jag måste börja ta mig ut först 😂 

Jag kommer att käka frukt & popcorn i olja.
Samt på helgen kommer jag dricka loka eller ramlösa. Så har jag nått att se fram emot.
Fast frukt kommer jag att äta när jag vill.

Så ska jag köra vägningen på söndagar från nu. Det är kanske en bättre morot än att ha på fredagar. Samt att jag har ett band så jag ska ta mig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?