The right kind of wrong
Publicerat den

It might be a mistake
A mistake I'm makin'
But what your giving I am happy to be taking
Cause no one's ever made me feel
The way I feel when I'm in your arms

They say your somethin I should do without
They don't know what goes on
When the lights go out
There's no way to explain
All the pleasure is worth all the pain
Så som jag älskar dig.
Du är det finaste jag vet, och jag gör allt för att du ska bli lycklig,
hel & få känna att du är värd allt och lite till.
Vi har haft våra up's and down's, men vi har klarat allt.
Och jag hoppas att vi kommer att klara minst lika mycket till.
tillsammans är vi starka, och du gör mig hel.
 
Du är pappan till det barn som jag går och väntar, ♥
och jag kan aldrig någonsin hitta en bättre man att få ett underverk med.
Jag vet att du kommer att vara en fantastisk förebild,
och jag är så stolt över att få ha den tid som jag har med dig.
 
Att få kalla mig din sambo & fästmö är det absolut finaste som jag
någonsin kommer att få bli kallad (med undantag för mamma).
Jag tar vara på var enda sekund av tiden vi får tillsammans,
att just du valde mig kan jag inte förstå.
Inte ens lite, och visst. Jag tvivar ofta och mycket.
 
Men du står stadigt.
Du har inte lämnat mig ännu, och jag kommer aldrig att lämna dig.
"It would take an eternity to break us"
 
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
Även om jag aldrig någonsin kommer att få en kärleksförlaring "like this".
finaste du, jag vet vad som komma skall.
Men jag vill att du ändå ska veta vad du betyder för mig.
ILY, PO. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?