förkyld, förvärkar & vila.
Publicerat den

Kan säga att jag är så satans less på denna förkylning nu att jag skulle lätt ge den till min bästa vän bara för att bli av med den.
(Haha, passa dig Frida du står högt på listan 😂)
Nejdå, men jag vill bli frisk.

Jag vet inte hur förbannat mycket snor en näsa kan producera på en timme, men googlade och fick fram att den kan göra upp till några deciliter per dygn. Jag dör.

Nej, det gör jag väl inte. Men jag har tråkigt.
Och sedan dessa förvärkar. Det är inte Heller roligt. BM & förlossningen säger skarpt att jag inte får göra nått. Ska bara vila. Men jag gör ju inget annat. Nu får grodan 🐸 ♡  komma ut så att mamman får tillbaka sin ork.

Annars så har det sista till grodan kommit idag på ica så att vi ska hämta ut det när mannen slutar jobbet. Så som jag längtar.  
I det paketet är det ganska mycket saker.
Babysitter, Babyvakt, Febertermometer, saker att hänga på vagnen, Skötväska, en förvaringsbox, skötbädd, Sängmobil. 
Och säkert nått jag glömt. 
Jag är så exalterad. 

Sen i helgen så ska jag väl ligga i sängen och göra ingenting. Mannen ska börja i grodans 🐸 ♡ rum. Hoppas jag. Jag längtar tills det är klart. :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?