Myser i paradiset.
Publicerat den


Ja, jag och mamma åkte ju som sagt upp till stugorna igår. Jag till våran och hon till hennes. 
(Tur att det inte är så långt emellan!)

Idag har jag målat båda sovrummen. 
Heja! Har ett varv kvar i det lilla. Men jag ska sedan tapetsera också. 
Men jag tänkte att först så ska det målas. Det är det som är så sjukt tråkigt. 
Bilder kommer. 

Annars så kommer grabbarna upp idag, och jag har faktiskt hunnit sakna min man. Finaste. 
Vi ska käka tacos idag. Så gott så. 

Imorgon ska vi bara mysa och så ska det bli hela helgen. 

Annars så tänder jag ljus efter ljus idag, eftersom att en fin ängel skulle ju ha fyllt hela 23 år idag. 😘
Jag hoppas att hon har det bra, dunkar musik och skrattar. Kanske att hon umgås med Josef. Och med min farmor. 
Finaste du, du slutade att andas förtidigt. ❤️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?