30 dagar, dag 1.
Publicerat den


Jag hakar på linnea's lista. 
(Elvistass.blogg.se) 

1. Jag har sjukt bra humor. 
2. Har alldeles för mycket tankar, både bra och dåliga. Mest det andra. 
3. Jag har en sjuklig rädsla för att ha cancer. Det är det absolut värsta. 
4. Jag har en fobi mot kryp. Massa kryp. 
5. Jag älskar våra djur, mest. 
Förutom mannen. 
6. Jag har en hemlighet nu som bra de närmsta vet ännu. 😘
7. Min man gör mig lycklig, eller så lycklig som jag tror att jag kan bli. Han gör mig hel, han står ut och jag älskar honom mest av allt. Han är det finaste för mig, och jag kommer göra allt för att han ska vara nöjd. 
8. Jag har flyttat 14 gånger. Förhoppningsvis inget mer. 
9. Snart klar USKA. 
10. Jag har en annan blogg som jag håller på med. Men den är inte offentlig ännu. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?