Mat & prat!
Publicerat den



Lite mat-bilder från i helgen. 
Julmat & förrätt från när vi var i stan. 
Så sjukt gott. 
Jag käkade friterad kyckling (lika always) och mannen 4 små rätter. 
Jag hittade två pyjamasbrallor och ett par mysiga strumpor. Bra att ha i vinter & i stugan. 
Sen köpte vi en massa belysning att ha ute och inne. 
Ska försöka mig på att koppla in det idag. 

Annars har det inte hänt mycket. Har pluggat klart en kurs, måste börja på nästa. Beställt hem Shampoo & smink och en reflexväst till elly ❤️

Magen är faktiskt bättre nu när jag inte druckit på ett tag, och jag ska fortsätta vara nykter så kanske den ger med Sig, den kanske behövde vila lite. 
Men jag väntar fortfarande på en remiss och på min tid att få komma till doktorn. 

På torsdag blir det stan, ska sova hos mamma & pappa mest troligt från onsdagen och hoppas på en massa fina fynd. :-) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?