Kvälls-nöje.
Publicerat den


Ja ikväll så var det "lång-öppet" i vår lilla by och det skulle vi självklart utnyttja. Så vi åkte ner, käkade pizza, for på Ica & jag gick in på "Johannas hem & hobby" där jag köpte pärlor. 
Så roligt. Jag är tyvärr Sveriges mest okteativa människa. 
Men dessa armband var det jag knåpade ihop nu ikväll. 
#fuckcancer #elly&pyra

Sen så har vi bara slappat, jag är död redan nu och jag skulle kunna sova en evighet. Så jag tror faktiskt att jag ska göra det. (Inte sova en evighet) så skönt. 

Imorgon är det fredag, vilket är som vanligt städdag, middag med vänner, lite fest & sedan hem. Lördag ska vi på kyrkogården och mysa. (Inte så mysigt) men ack så vackert. 
Allhelgona
En obehaglig helg. 
Och som mamma sa idag 
"Du behöver ju bara vara på Älvsbyns kyrkogård, för du har ju nog många som ligger där ..
Sanning. Ont. Rädsla. 

Nu ska jag dricka lite vatten, sedan lägga mig i sängen och lyssna på min nya ljudbok "isprinsessan" 
Om jag törs. Inatt var det skrämmande och jag hann bara lyssna i 14 min. 
Haha! 
Godnatt' 💤💤








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?