Det var ett tag sedan ..
Publicerat den

Jag uppdaterade denna blogg. 
Men jag ska försöka att bli bättre (kämpa!) 

Annars så är jag fortfarande sjuk. Jag är inne på den 4:e veckan nu med en förkylning som heter .. Fanskap. 
Jag blir så less. 

Jag sar även startat en utredning nu på min mage. Äntligen. Så himla skönt att vara igång. Men dock så ser det ut som en himla infektion. Men jag ska inte säga nått förän jag vet säkert. Jag hoppas att de hittar felet så att jag Skipper att må såhär. Och att jag kan få medicin. 


En bowling som jag och mannen körde. Jag vann en serie igen (!!) heja mig! 

Annars så rullar livet på och jag är mest Emma (för magen då) och jag ska ta tag i pluggningen igen nu imorgon samt att läkarna vill att jag ska (läs:måste) ta tag i rökningen. Inte röka ca. 1 paket om dagen så jag ska försöka att dra ner på den. 
Hjälp mig. Haha. Nej, men inte sluta. Bara dra ner. Till en början. Men jag måste sluta så småningom för jag ligger i riskzon för kol också. Skit. 

Men jag är lycklig i alla fall. Efter alla om och men. Men jag är sugen på en fest. En sådan som var hos finaste minna. 😘👍
Så sjukt rolig kväll. 
Tack alla inblandade. 

NÅbäka, allt för denna gång. 



Minna

Wooohooo, äntligen uppdatering! :D Om du visste hur många gånger per dag jag kikat in ihopp på inlägg!



URL:


Blåndi

Haha alltså vad fan Hilda 😅 antingen var du full när du skrev de här eller sjukt trött! De här inlägget med alla ord fel gjorde typ min dag 😂😂😂



URL: http://Elvistass.blogg.se


Anonym

Haha, Linnea det är nått fel på min app, så jag skriver i blindo och kan inte gå tillbaka. ;-)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?