Nine a clock' đŸ•€
Publicerat den

Vaken Ă€r man, skönt faktiskt att inte sova sĂ„ himla lĂ€nge idag utan istĂ€llet kliva upp. Och vara vaken. 
Eller ja, jag ligger fortfarande i sĂ€ngen och myser med djuren đŸ¶đŸ±

Denna helg vet jag inte riktigt hur jag ska uttrycka mina kĂ€nslor pĂ„ allt som hĂ€nt. Det har hĂ€nt lite för mycket pĂ„ mycket för kort tid. 
Jag tĂ€nker pĂ„ fredagen, jobbigt. Mycket kĂ€nslor, orolig. 
Och detta har HĂ„llt i sig hela helgen. 
Men jag kan det, jag kan aldrig sĂ€tta mig in i olika situationer som jag aldrig upplevt. Nej. Men jag kan tĂ€nka mig. 
Men det Ă€r mycket att fundera pĂ„. Och ja, jag kommer att fortsĂ€tta att lĂ€sa pĂ„, via skolan och via Google. 
Jag gillar i alla fall att lĂ€ra mig nya/förbĂ€ttra kunskap som jag redan har. 

Annars Ă€r det faktiskt skola idag. Jag ska sjĂ€lvklart dit, mannen kommer hem pĂ„ lunchen (Ekbergs idag!), sen Ă„ker vi ner tillsammans. SĂ„g dock att det bĂ„de snöar OCH regnar, sĂ„ inte alls roligt vĂ€der. Men det gĂ„r nog bra Ă€ndĂ„. 
Bara klĂ€mma pĂ„ sig klĂ€der, för ikvĂ€ll blur det gymmet. HĂ€r ska det inte klĂ€mmas pĂ„ mer. 😂😬







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?