Min man är bäst.
Publicerat den

Utan någon som helst protest. 
Jag var sugen på glass, 
I fruktansvärt stora lass. 
Och självklart så fixar han det, 
Helt utan smet. 

Till det ska vi äta varma bär, 
Kanske för att jag håller honom kär. 
Han är det finaste jag vet,
Och det var tur det var honom jag bet. 
Med mig är han nu fast, 
Och det gick inte i all hast. 

Nu är vi kära och glada, 
Kanske för att vi ätit mycket choklada. 
En framtid vi har att se fram emot, 
Kanske med världens bästa kvot. 
I ett hus vi bor, 
Och inte brevid några kor (tur!). 
I en liten by av hus, 
Där det alltid hittas på nått bus. 

I hans armar jag trivs bäst, 
Kanske för att han inte är någon häst. 
Resor har vi gjort många, 
Kanske därför vi håller upp vår ånga? 
Jag kommer aldrig att bli less, 
Kanske för att just du är mitt ess. 

Jag har vunnit det finaste man kan få, 
Och inget annat jag önskar då. 
Hand i hand ska vi vandra, 
Och så klart helt utan andra. 
Med hund och katt vi lever, 
Kanske det bästa ever. 

Och nu är detta rim slut, 
Kanske för att jag vill gå ut. 
Att han stöttar mig i det mesta, 
Är bättre än de flesta. 

Jag älskar dig, PO ❤️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?