Måndag & skola
Publicerat den

Ja, mannen var hem på lunchen och då hade jag värmt palt så att han kunde äta. Sen körde jag ner honom igen på jobbet, för att snart åka ner IGEN för att gå på lektion. 
Hemsjukvård. 

Jag hoppas att det blir en rolig kurs, men jag tror det, eftersom att jag har favoritläraren som faktiskt lär ut nått. Roligt. 
Sen ska andra arbeten lämnas in och snart är jag färdig uska. Skönt! 

Ikväll ska jag på gymmet, första gången på lite mer än en månad. Det ska bli roligt. Jag ska dock bara gå på bandet, ska inviga mina skor från Mallis. 
Sen till middag har jag ingen aning om vad vi ska äta heller. Men det löser sig. 

Annars består veckan säkerligen av plugg, paradise och kanske party i helgen. Vem vet? 😬😂
Nåväl, göra sig klar nu då .. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?