Fri dag.
Publicerat den

Det sprakar i kaminen đŸ”„ jag har Ă€ven fyllt pĂ„ ved-korgen sĂ„ att man inte behöver bĂ€ra in hela dagen. 
Jag har startat torktumlaren, gjort iordning en tvĂ€ttmaskin, tagit ur diskmaskinen, bĂ€ddat sĂ€ngen, plockat ihop, rensat bland papprena, varit ute med hundarna, gett dem mat. đŸ¶đŸ±

Nu ska jag strax dammsuga, sedan skura & toaletterna. Sen Ă€r denna fredag (stĂ€ddag.) redo för hockey ikvĂ€ll i LuleĂ„. 
Heja heja! 😬✹

Annars sĂ„ mĂ„ste jag fĂ„ trĂ€ffa min vĂ€n Jenny i helgen och hennes familj, jag saknar de smĂ„. SĂ„ söta. 💕 och roligt att trĂ€ffas och fĂ„ surra. 

Plus julbordet pĂ„ söndag đŸŒČ🎅🎁 fantastiskt. Gott. Jag lĂ€ngtar. 
Som en tok. Jag hoppas Ă€ven pĂ„ palt imorgon av svĂ€rfar. Det skulle inte heller sitta fel. 

Hm, nu hoppas jag mamma kommer snart med lunchen. Jag blir ju hungrig av att tĂ€nka pĂ„ all mat. 😬😅







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?