Vi har så bra arbetsfördelning ..
Publicerat den

Här hemma. Mannen har städat i garaget, på gården, lastat på släpet osv. Jag har bakat en sockerkaka (beroende!) 🍩🍥
I helgen ska det dock röjas upp här hemma. På gården. Men imorgon är det min städ-dag (som vanligt) inomhus. Så det kommer att bli gjort. 

Plus att pappa & min bror kommer hit en sväng innan de drar vidare mot stugan. Så vi ska bjuda på mat. Gott. 
(Mannen ska grilla.) 

Ska även bli bättre på bilder här inne. Känner att jag tappat det lite. Men jag kommer igen. 📷

Men åter till helgen: 
Kratta hela gården🍂🍁,  samt rensa i rabatterna, göra det snyggt. 
För till veckan ska pall-kragarna inköpas, samt kanske lite frön. 
Plus att vi ska fixa jord. 
Så efter nästa helg så blir det att plantera sallad, bär osv. 
Samt plantera om alla mina blommor här hemma. 🍓🍅🍒🍀🌺






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?