Lördagens outfit.
Publicerat den


Vi drog till arcus på Sveriges största loppis och jag hittade 3 äkta Lasse Åberg glas, en tavla av honom, ett tacos-fat, och mannen hittade en klocka, några tavlor osv. 
Det var så sjukt med folk, men ack så roligt. 

Sen åkte vi till min bror och kollade in hans place, jag ska lätt göra samma som honom hemma hos oss, så sjukt snyggt. Bilder kommer framöver. 
(Förvänta er inget i första taget ..

Sedan åkte vi alla hem till mor & far och blev bjuden på grillat, vi drack lite och drog sedan en ragg i Luleå, innan vi åkte till olearys och bowlade
Sen så åkte pappa hem, mamma och Pär vid midnatt och jag och min bror stannade kvar och festade vidare
(Ung som man är) not. 

Jag kom hem vid halv tre. Somnade på soffan efter att ha varit jobbig med min man ett tag. Vaknade och ville dö
Gårdagen gick åt till att vara döende. 
Fy! 
Men ack så trevligt. 
Tack fina familj. ❤️😘














NAMN
 

MAIL


URL





Spara?