I walking on sunshine
Publicerat den


Jag får ta för gardinerna för fönstrena nu när det är så soligt. Men ack så skönt med sol! 
Fantastiskt

Jag var ner på byn och handlade med mamma vid 8 i morse, och det gick prima. Sedan så har jag hunnit sova i en timma, plocka ihop lite, sett andra avenyn
Jag ska även försöka mig på plugg senare ikväll. 
(Läs att det säkert inte kommer att bli) 
Annars imorgon är det skola. 
Jippi (not!). Jag är verkligen inte taggad. 
Men ibland så måste man. 
Sedan efter det så ska jag laga mat (som vanligt) och planera helgen. 
Jag blir ju helg-änka i helgen när mannen ska till en stuga med några grabbar. 
Så i helgen ska jag städa och plocka och faktiskt bara vara ensam. 
Med undantag för kanske sovfrämmande av mamma och pappa som ska på 50-års fest. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?