Godnatt. Sov gott. Mio min Mio.
Publicerat den

Nu sitter jag och ser filmen "the Island" jag och mannen skulle se den tillsammans men han har sovit sedan den började. Men jag tänkte att vid elva så ska jag gå och lägga mig så då får han följa med. 
(Men han har alltid älskat att sova i soffan, så han ska få göra det ett tag

Imorgon på morgonen ska jag gå en sista promenad för denna vecka 
(Vilodag på söndagar!
Jag vet inte om det blir en längre eller kortare bit. Vi får se. 
Sen hoppas jag på sol så att vi kan bara vara ute och mysa hela dagen med elly
Ska bli så skönt med en nykter helg, man kan hitta på saker, må bra hela dagen inte vara bakis och ta vara på tiden. 

Nåväl, jag ska kika lite på filmen, göra mig klar för sängen, imorgon blir det uppd. Som vanligt. Kanske inte lika många inlägg. Men i alla fall ett på morgonen som vanligt. Så att jag kan (läs måste) bevisa att jag varit ut på en promenad. 
Det är inte bara Elin som får mms så att hon ser att det inte bara är "snack och ingen verkstad". Jag måste bevisa för alla er också. :-) 

Godnatt! 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?