En vanlig söndag!
Publicerat den

Ja, dagen idag har gått så himla fort men ändå långsamt. Skön söndag! 
Vi vaknade vid halv 11. 
Käkade frukost, började surra om vad vi skulle hitta på. Jag gick och duschade, sminkade mig, käkade lunch. 
Sen åkte vi och pantade burkar, var till återvinningen med glas, åkte till kanis en sväng. 

Men sen så kom jag på att vi skulle kunna åka och hälsa på mamma och pappa i Luleå, det händer inte så himla ofta nu för tiden, så sagt och gjort så åkte vi dit. 
Kollade på tv, käkade middag (fantastiskt gott!) stek & hemmagjord potatismos. Yummie. 

Sen åkte vi hem genom Boden, surrade och det är så himla skönt. 
Väl hemma fick elly mat, jag plockade ur torktumlaren, vikte det, rensade kattlådan, visade Pär en tavla, osv. 
Nu kikar vi på söndagsfilmen, sen vid 1o ska jag göra popcorn (med olja. Nyttigt!) och dipp. Plus morötter. :-) 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?