Day tree.
Publicerat den

Ja idag är dagen nummer tre
Jag har absolut börjat att må
Bättre nu i magen, och det är så himla skönt. Ni kan aldrig ana lyckan. 
inget socker under veckorna är mitt mål. 

Samt att jag försöker att äta minst tre mål mat om dagen. 
(Frukost, lunch & middag!) 
Idag blir det faktiskt inte riktigt så när jag inte är van att käka riktigt denna tid. 
Men i överlag

Nästa vecka blir det att börja simma. Så skönt det ska bli, även att gå lite på gymmet med en kär vän. Så roligt att testa på det. 
Jag skulle verkligen behöva ta mig ut och gå också. Men nu tycker jag att det är för kallt. Men idag ska jag ju ändå gå till bussen och det är säker 500 m. ;-) 
Detta stämmer inte riktigt men ändå. 
Jag vill verkligen bli mindre, men jag måste göra det på det rätta sättet denna gång. Så jag börjar med detta så
Blir det säkert bra. 

One last time .. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?