The D-day.
Publicerat den

Och jag är döende. Eller nej
Men det är så jobbigt att andas och att hosta. Det bränner verkligen i halsen. 

Idag fick vi besök av en jöns' som drack kaffe & tvättade nått i bilen. Sedan så åkte vi till svärmor & svärfar och blev bjuden på palt. Och Gud så gott. 
Jag var verkligen sugen på det. 

Där fick även bilen ett oljebyte och jag fick kika i fotoalbum samt att jag fick en film av mannens faster. 😊
(The lionking

Efter det åkte vi hem, jag fick gå och sova. Så skönt. Men jag mådde ändå inte bättre. :/ men nu så börjar det bli lättare. Men efter min sovstund så käkade vi tacos. Och sedan kollade vi på fotboll (ovanligt? Nej.) Holland - mexio. Och Holland gick vidare. Heja. 

Buhu, nu ska jag försöka att göra nått. Inte för att jag orkar. Men jag vill. 

🔹frukost: lättyoghurt & 1 ägg. 
🔹lunch: palt (2st) 
🔹middag: tacos (3 hårda bröd) 
🔸 2 st c-vitamin & 39 dr enchinaguard 
🔹kvällsmål: popcorn (olja) eller ett ägg. 
(Har inte bestämt mig ännu. Haha. Men jag är faktiskt inte sugen på nått. Men jag ska ändå försöka att få i mig.) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?