Kärleken PO ❤️
Publicerat den

Vad heter ni? Hilda & PO
Hur träffades ni? Det var hemma hos några gemensamma vänner under en fest. 
Hur länge har ni vart tillsammans? 1 år & 9 månader. 
Är ni förlovade? Nej. 
Bor ni ihop? Ohyes, i hus. Med hund & katt. 
Har ni barn? nej, inte än. och lika glad är vi för det!
Kommer du ihåg er första kyss? ja, allt för väl. men det var mysigt.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, fast i fyllan. Jag först nykter. Tror jag? 
Vem är äldst? Ja inte är det då jag. Ha-ha. 
Vem fyller först på året? Han, men bara en månad före mig. 
Vem är längst? PO, utan att tveka. Jag är ju inte precis lång. 
Vem sjunger bäst? hm, måste nog säga jag. fast PO är söt när han sjunger. 
Håller ni handen på stan? ibland, men oftast inte. man har ju annat att göra då.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Inte jätte länge, men vi umgicks ändå. 
Vad har ni gemensamt? Sport, fiske, shoppa, slappa, elly, huset, kärleken.
Blev du kär vid första ögonkastet? Inte kär, men absolut såld. Han var det finaste jag någonsin sett. 
Har ni någon speciell låt? hm, jag vet inte. men kanske "power of love". Den är mysig. 
Har ni stora framtidsplaner? stora och stora, vi har planer. Och en framtid. Det är väl viktigast? 
Har ni gråtit i varandras armar? ja, det har hänt. 
Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men Stockholm, Haparanda (nästan Finland) och i sommar ska vi till Norge. Dock så satsar jag på en sista minuten i höst. 
Vilket är ert bästa minne? det är många det.
Vem lagar bäst mat? Jag. Dock är po's specialitet hamburgare. Haha. 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? umgås, ser på tv, roadtrips.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, det kan man väl påstå. 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? nej, i samma by.
Blir du lätt svartsjuk? Ja & nej. Men jag väljer att vara privat på denna. Jag vet att han älskar mig. Och att han aldrig skulle göra mig illa.
Brukar ni bråka? Nej, inte det. Jag blir surig. Han blir surig. Men vi skriker inte. 
Ringer eller sms:ar ni mest? ringer, tråkigt nog. jag älskar sms, men inte PO. 
Vilken är hans finaste kroppsdel? hela han är underbar. skulle inte vilka förändra någonting. 
Brukar någon av er prata i sömnen? Det händer nog alla. Men jag skulle tro att jag pratar mest. Även då! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?