Dagen's
Publicerat den

Humör: det är okej, skönt att vara ledig. Men jobbigt att vara sjuk.
Problem: att jag är sjuk (förkyld) och att jag inte har flera miljoner på kontot. Ha. 
Kläder: pyjamasbrallor, rosa linne & mannens skjorta. 
Plus: att jag har nått att se på idag, samt palt till lunch
Minus: att jag inte kan följa mina planer. Men kanske imorgon? 
Frisyr: uppsatt i hästsvans.
Låt: Sonja Aldén - du får inte.
Händelse: vaknade i tid, käkade frulle, vattnat blommorna & mina skal kommer nog idag.  
Planer: inga alls, bli frisk, kamma kisse & sova. 
Dagens drog: datorn, elly, ciggen & mannen. 
Dagens måste:
 gå ut med hunden.  
Saknad: min farmor, farfar, gamla vänner & choklad. 
Önskan idag: att någon skulle ge mig en miljon & att sommaren blir fantastisk. 
Ser fram emot: sommaren, mannens semester & Norge samt hamnfestivalen, PDOL & campa! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?