Dagens kost:
Publicerat den

đŸ”čfrukost: ett glas lĂ€ttyoghurt & tvĂ„ husmans med ost & gurka. 
đŸ”č lunch: nudlar (biff) & tvĂ„ husmans med ost. 
đŸ”čmiddag: kyckling i ugn, ris & dragonsĂ„s. 
đŸ”č kvĂ€llsmĂ„l: 2 Ă€gg. 

Jag mĂ„ste verkligen bli bĂ€ttre pĂ„ att Ă€ta alla mĂ„l mat om dagen. Annars Ă€r jag en sĂ„dan som smĂ„-Ă€ter socker hela dagen, vrĂ€ker i mig middagen och sedan blir min mage sĂ„ död. 

SĂ„ nu Ă€r detta det jag ska hĂ„lla mig till att Ă€ta. Jag mĂ„ste Ă€ta var 3:e timma ca. För att försöka att fĂ„ saker och ting rĂ€tt. 
Sedan sĂ„ hoppas jag att min bestĂ€llning som jag gjort kommer snart. 
FettförbrĂ€nnande piller. Dag & natt. 
Alltid roligt att pröva. 
Proteinpulver m. Dubbel choklad. 
MĂ„ste testa detta eftersom att jag rĂ€knar med att börja trĂ€na efter sommaren. đŸ’Ș👍
Och en shake. Med förvaring osv. 
Denna kommer jag dock att anvĂ€nda till att dricka vatten ur i sommar pĂ„ stranden. :-) 

Jag har gjort min bestĂ€llning frĂ„n: 
HTTP://fitnessguru.com
BestĂ€ll du ocksĂ„, betala i augusti! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?