Dagen lördag.
Publicerat den

Idag så har vi hunnit med en himla massa.
Först var vi på kyrkmarknaden i Öjebyn och kikade runt, var inte så himla länge. Men det var roligt att göra någonting annat. Jag shoppade några vykort. 
Sen blev det en sväng på dollar, förbi bror och kika på hans jobb, Sen till byn för att fika på café Storgatan. 
(Toast

Sen hem, skulle sova middag men då ringde mannens bror och ville kika förbi med en kompis till både honom och mannen. Så då bjöd vi på grillat. 
Så gott. Åh. Mätt. 

Sen kollade jag och mannen fotboll. 
Brasilien - Chile
Chile åkte ut efter straffar. Stackars han som missade. ;/ 

Och nu har jag duschat. Länge. 
Myst med elly. Och nu ska jag se nästa match med mannen. 
Sen ska jag sova. 

🔹frukost: ett glas lättyoghurt, två skivor bacon & ett ägg. 
🔹lunch: en toast & sallad. 
🔹middag: grillat. 

Inget kvällsmål idag. Eller igår. 
Men jag tar igen det imorgon. 😊






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?