Jag kämpar och kämpar.
Publicerat den

Men jag kommer aldrig att bli perfekt. Aldrig. Inte i mina ögon, inte i dina ögon, inte i någons. Jag kämpade. 
Och jag har gjort allt jag kan, inte ett steg mindre. 

Tankarna som kommer ibland (läs idag. nu) är dödande. Jag kämpar. 
Men jag vet ju redan hur allt kommer att sluta, är det värt det då? 
För mig? Ja. Utan att tveka
Men inte för alla andra. 

Kedjerökning på hög nivå. Ensam. Utomhus. Huvudet exploderar. 
Jag vill inte. Inte vara vaken när detta kommer. Inte vara vaken dessa dagar. 
Jag behöver hjälp. Kärlek. Vänskap. 
Uppmuntran. Av vem som helst. 

Tur att det är fotbolls vm. Då behöver jag inte störa någon. 
Jag behöver inte synas då heller. 

"Jag skulle fånga en granat för dig
Spotify, lista: slow & sad








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?