Saker jag vill göra innan jag dör.
Publicerat den

- köpa hus & renovera det som jag vill ha det. Kanske huset vi bor i nu. Och då vill jag ha nytt kök & toalett. 
- åka till Thailand, fantastiskt. Jag är så avis på min familj att jag måste dit. Men mitt prio är en resa med mannen. 
- få ett bra jobb som jag trivs med. Helst bra betalt. Men viktigast är att jag tycker om det. 
- familj. Ja, någon gång vill jag ha barn och kombi. Men inte just nu. Men så småningom så är det självklart. 
- gifta mig, med familj och vänner. Borgerligt. Jag vill ha en kortare vit klänning, och fina heels. Helst utomhus. 
- ha en nyare bil, kombi. Så att elly kan åka i den. Och ändå sitta hyfsat tryggt. 
- köpa en stuga eller ett sommarställe. Vid vattnet. Med mannen. 
- känna den kärleken som jag känner nu, leva lyckligt och kämpa lite då och då. För att verkligen känna att jag lever. Kunna bli sams, och bara leva. Tillsammans. Länge. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?