Mina mål:
Publicerat den

Jag har vissa mål att uppnå detta år. 
Och jag ska ner i vikt. Så bara att köra. 
Start: måndag
Uppd: 7 feb. 
Uppd: 21 feb. 

Jag måste sluta ligga på latsidan nu. 
Och vi har tagit fram träningscykeln nu också. Så jag ska cykla hemma 
Ca. 30 min om dagen till en början. 
Framför tvn. 

Jag ska äta vanlig middag. Men jag älskar ju snabba resultat (även om jag vet att det är bättre att sikta på långsiktigt!!) så jag ska försöka mig på 5:2. Jag ska dricka shake's två dagar, eller försöka. Och sen shake's till frukost/lunch. 

Jag vill bevisa för mig själv att jag klarar det. Men jag måste försöka att komma över detta med att inte lyckas. 
Och nu har jag ju haft "roliga veckan" så då kan jag köra på utan choklad-suget. 

Dock så ska jag unna mig saker också, inte förbjuda mig. Men jag ska köra stenhårt till den 14 februar
(Alla <3's dag) och den helgen ska jag bara mysa. Sen så ska jag köra stenhårt igen. 

Jag vill gå ner ca. 15 kg. Det är dock inget tvång i början. Men jag ska ner i alla fall 8 kg innan påsk. Och det ska jag klara. Med glans. Och med marginal. 
Så jag behöver peppning.
Så jag hoppas nu att alla mina läsare verkligen hjälper mig från måndag! 

Nu ska jag under mitt "kan-inte-komma-under-detta-streck-innan-jag-ger-upp"-sträcket.
Det handlar alltså om ca. 8 kg. 
Jag måste måste måste





Blåndi

Kör på, de där fixar du lätt som skit! :D



URL: http://Elvistass.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?