Har cyklat nu i 10 min ..
Publicerat den

Och jag är så gott som död. 
Jag lovar att cykeln som vi har här hemma inte är i det nyaste laget. Och att det inte finns "lätt & tung"-växel. 
Men jag nöjer mig med 10 min idag 
(Ännu) jag tänker börja lugnt. 
Kanske cyklar ett tag sen ikväll också! 

Jag känner mig faktiskt riktigt peppad
Jag funderar på att försöka mig på en ren kur (så länge jag klarar det) men det känns som att jag skulle kunna klara det idag. Men det vore bra om jag skulle klara det i minst tre dagar. 
Men jag ska himla inte lova nått. 

Men jag är som sagt peppad. 
Jag måste bli mindre. Jag vill bli lättare. 
Jag vill må bättre. Och jag vet att jag kan klara det. Om jag bara vill. 
Plus att jag nu ska gå på gymmet också, onsdagar och torsdagar (till att börja med) före skolan. 

Jag fick ju ett gymkort i torsdags, så jag har tänkt att nyttja det då jag likaså är på byn den tiden. 
Men jag ska bara gå på bandet. 
Det tycker jag är viktigast. 

Jag ska verkligen börja bygga muskler sen, om jag tycker att detta går bra och är roligt. Men jag tror att när man ska ner i vikt är det bäst att börja med att röra på sig. Så jag kör på det. :-) 
(Bilden är precis som jag. Noll koll) 

Annars då funderar jag på middagen till mannen, men jag tror att han ska få köttbullar, brunsås (som han tjatat om i en evighet) och potatis eller pasta. 
Det ska han få välja själv. 
Men jag hoppas att han ska iväg och hämta mer ved idag, men då ska jag vara hemma. Men nu har vi helt slut ;o








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?