År 2o13 vs. År 2o14
Publicerat den


Gjorde du nått år 2013 som du aldrig gjort? 
Jag flyttade (igen), lärde mig att kärleken inte gör ont, flyttade i hus och fick tillbaka julkänslorna plus att jag började att plugga. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Men vi är ju i den åldern. 

Dog någon som stod dig nära?
Richard, sov gott!  ♥

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige. Men det räckte gott och väl med sällskapet! 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer pengar, bättre lycka och kanske någon resa och en massa nya minnen så klart. Plus mer ork till träning & motion. Till både mig och elly. 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
20 december, 28 december.

Vad var din största framgång 2013?
Att jag klarade första terminen galant. Med bra betyg och att jag fått mer självdisciplin. Samt att jag har det fint hemma och att jag inte gått upp så mycket i vikt som jag trodde. 

Största misstaget?
Att jag litar på människor. Den enda man kan lita på är sig själv. Men never again! 

Bästa köpet?
Mina Ikea möbler. Är så nöjd att jag kunnat handla det. Samt surfplattan & hemmabion. Plus mina ugglor så klart! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Utom räkningar & mat så på inredning och kläder. Samt kanske bowling och så klart den största boven: cigg. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mannen, elly & familjen. Plus alla vänner. Och så klart betygen.  

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Whitney Houston - My love
Stiftelsen - nu får du gå hem
Solid base - love & mirror mirror

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, men jag skulle tro mer ledsen. I alla fall i slutet. Det hände så mycket och jag står fortfarande inför ett val och det är jobbigt. Men jag är gladare nu än på länge. Och jag ska bibehålla det. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Inte tagit all skit som jag gjort, kanske stå upp mer för mig själv och självklart hållt i pengarna bättre. Men jag har blivit bättre på det. Men inte nog bra. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit, haft ont i själen, bränt pengar och pratat. Jag surrar alldeles för mycket. 

Blev du kär i år?
Jag har varit kär i samma pojke ett bra tag nu, och den kärleken blir bara starkare och starkare. Han är det finaste jag vet. 

Favoritprogram på TV?
Misstrises och PH. 

Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så många böcker. Men det måste vara carrie's böcker. Dom var bra. 

Största musikaliska upptäckten?
Whitney & sabbaton (en låt) 

Något du önskade dig och fick?
Lasse Åberg, popcornmaskin, pengar, flytta (igen), mina vita möbler & kärlek från vänner & familj. 

Något du önskade dig och inte fick?
Jag kan faktiskt inte komma på nått speciellt. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Mamma och pappa var förbi en snabb (läs väldigt snabb) sväng, för de skulle till stugan. Så jag satt ensam hela dagen annars och på kvällen så gick jag en sväng. Annars ensam. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det absolut. Men vi får väl hoppas att detta år löser det. 

Vad fick dig att må bra?
Elly, mannen, familjen & vännerna. Samt chips och dipp + popcorn där ett tag. Jag tror det kallas att tröst-äta.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Som alltid, Magnus Betnér. 

Vem saknade du?
En massa olika. 

De bästa nya människorna du träffade?
Jag kan inte skriva namn, men det finns vissa som absolut kommit in i mitt liv med storm. Och jag är så glad för det! 

Mest stolt över?
Mig själv. Allt jag stått ut med. Allt jag gjort. Och alla val jag kommer att göra. 

Högsta önskan just nu?
Att vinna pengar. 5o.ooo kr skulle räcka. Köpa en byrå till hallen och kanske bli bättre på att använda alla mina kläder. Plus en massa annat. Men jag har slutat berätta mina drömmar. Så de håller jag för mig själv. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?