Skola imorgon, köttbullar idag.
Publicerat den

Heja heja heja Sverige! 
Åh så kul med en vinst med 5-0
Och på fredag blir det semifinal. 
Fantastiskt

Jag har sett hela matchen, tagit upp köttfärs (igår) eftersom att det ska bli köttbullar till middag idag. Och idag ska mannen få sin älskade brunsås.
Haha. Det är verkligen ingen favorit för mig. 
Vaknade före klockan idag också. Och jag måste säga att det är en skön känsla. 
Imorgon är det skola igen, en ny kursstart. Så jag ska faktiskt åka dit. 
(Specialpedagogik 1) 

Annars så är livet ganska lugnt. 
Jag myser med elly och pratar i telefon. 
Nästa fredag är det begravning. 
Åh, jag gruvar mig. Det kommer att bli tungt. 
Men skönt på samma sätt med ett avslut och att man får säga hejdå

Nåja, jag ska umgås med elly nu lite. Sen ska jag rulla köttbullar. 
Adjössss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?