Friday
Publicerat den

Idag är det fredag (och alla <3's dag) och jag är vaken. Jag ska städa. 
Och plugga. 

Jag känner mig bättre, men är fortfarande risig i kistan (varsågoda för den infon) men jag vet inte om jag kan säga att jag haft magsjuka eller inte. 
Svårt det där. 

Annars idag har vi (läs jag) bestämt att vi inte ska göra nått. Jag orkar inte. Och så är det med den saken. 
Jag får vänta tills nästa år. Då ska det planeras (in i den minste detaljen) och vara förberett. 

Jag tycker absolut inte att man ska köpa nått till varandra på denna dag. Utan det är mer för att butikerna ska tjäna pengar. Men jag tycker att man ska visa kärlek och uppskattning (mer än vanligt) och jag tycker även att det är grabbarnas jobb denna dag.

Alla grabbar är inte så himla romantiska resten av året (det finns absolut de som är det, men jag tror att det är mer som inte är det) och jag tycker att denna dag har de sin chans att visa sin partner att den älskar denne mest av allt och att få den att känna att den betyder allt.

Detta är ytligt mina tankar om dagen. :-) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?