så typiskt.
Publicerat den

Tur i oturen eller vad ska man säga .. (?) 
Jag skickade iväg mannen på bio med Jöns i Luleå för att jag absolut inte skulle palla att se en bio som var 2h & 49min lång för att jag var så trött ..
Hinner han mer än fara innan jag blir pigg och absolut inte vill vila? 

Jag har fixat två ramar med nya bilder i, och vissa kan nog lista ut vad de består av nu andra inte. Jag är sugen på att fixa mer, så jag tror att det är lika bra att fixa och hålla på medan man är vaken 💤👈 för det händer inte ofta nu för tiden.  

Annars har vi rensat boxen idag, så skönt att äntligen ha det gjort och att vi vet vad som finns och inte. Surrat i telefon och klippt min bror också. Samt den obligatoriska tacos-middagen som man måste äta varje helg. Så gött 😋

När,  istället för att skriva här ska jag sätta igång och göra bort att fixa. 
Adjöss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?