Alla vägar har sitt pris.
Publicerat den

Ja nu är det mycket som man kan uppdater om .. Frågan är bara hur långt inlägg jag ska orka skriva. Ha-ha

Men vi har ju i alla fall gått och blivit med stuga i 
"alla vägar går till .. Forsbacka
#forsbackaparadis 
Det är en stuga som jag ägt tillsammans med min bror (farmor har byggt den) men nu så är det min och mannens. 🏡 

Så förra helgen så var vi där och städade ur den, rejält. Och jag har köpt duk, sytt gardiner, fixat tyg till en kökssoffa, sprayat en massa prydnader osv. Idag ska vi åka till stan och shoppa det nödvändigaste .. 
- lampor (batteridrivna) 
- fogskum (inga råttor ska in) 
- kattlåda, mat, skålar. 
- prydnader i blått 
- mattor 
- kakeldekor & krokar (knoppar) 
Och en massa mer. Men ni får väl se nör det är dax. Att visa bilder. 
Till våren ska taket bytas, en kamin ska in, och det ska måla/tapetseras om. 
Men det blir som sagt inte nu. 

Annars ska vi göra en till sak i stan också, men mer om det lite senare. 
En hemlighet är bäst hemlig. Haha. 
Nej, ingenting sådant. 

Så i Helgen ska vi upp till stugan igen, åker förhoppningsvis imorgon på dagen om mannen får sluta tidigare.  
Få ska det byggas ett staket runt bron/altanen, jag ska fixa eldstaden, lägga grus där, osv. Samt ställa ut alla saker inne. 
Och gladast är jag nog att mitt lilla hjärta pyra ska få följa med dit. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?