Träningsfri helg!
Publicerat den

Ja jag har inte motionerat nått i lördags eller idag. Men jag trodde aldrig att jag skulle säga (eller skriva) detta att jag längtar till imorgon när jag ska ut och gå igen innan frukosten! 

Jag har ätit en liten bit tårta i helgen, för att jag fyllde år. Och den blev det ju fest igår också, och en pizza idag. 
Men jag visste ju redan om att jag skulle äta så här innan. Så jag har inte dåligt samvete. 

Nu i veckan blir det shake's som vanligt till frukost och lunch. Men jag ska även käka kvällsmål nu också. 
(Hårdbröd, ägg, keso
Samt att middagen ska ätas på en mindre tallrik. 
Så att jag uppnår mer resultat. 

Samt att jag har tänkt att jag minst ska gå 4 km/dag. Utöka detta lite så att man får mer träning. Plus att jag faktiskt är lite sugen på annat, men det ska jag ta med min man imorgon. 
För det är nämligen så att han ska få hjälpa mig med det. 

Nu ska här trimmas det sista, resultat vid påsken hoppas jag på. (Även om det bara är lite, så vill jag se det!) sedan efter påsken som jag absolut ska äta och unna mig på, så blir det hård-trimning till i maj. 
(Förhoppningsvis efter också!

Men fungerar detta till påsken så ska nya skor (spring & promenad) inhandlas. 
Jag är så taggad
Jag vill ha ett par "Nike Air Max" och ett par som man tränar rumpan i, med rundad sula! 
Så jag ska fasen kämpa med detta så att jag kan köpa hem dem! 
*längtar*! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?